W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

adres: ul. Grunwaldzka 20; 83-000 Pruszcz Gdański

tel. 58 775 99 55
fax. 58 682 34 51

e-mail: urzad@pruszcz-gdanski.pl, sekretariat@pruszcz-gdanski.pl
website: www.pruszcz-gdanski.pl, www.mieszkamwpruszczu.pl


adres skrytki e-puap: /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

 

NIP Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: 5930206827

REGON Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: 191674919

Ogłoszenie Burmistrza Pruszcza Gdańskiego z dnia 23 września 2024r.

 O G Ł O S Z E N I E 

BURMISTRZA PRUSZCZA GDAŃSKIEGO z dnia 23 września 2024 r. 
w sprawie zgłaszania kandydatów do Rady Seniorów Miasta Pruszcz Gdański na okres III kadencji 2024 – 2028. 

Zgodnie z § 7 ust. 1 Załącznika do Uchwały Nr XVI/143/2016 Rady Miasta Pruszcz Gdański z dnia 29 lutego 2016 r. w sprawie utworzenia Rady Seniorów Miasta Pruszcz Gdański oraz nadania jej statutu (Dziennik Urzędowy Województwa Pomorskiego z 2016 r. poz. 1075)
ogłaszam nabór uzupełniający kandydatów do: 
Rady Seniorów Miasta Pruszcz Gdański na okres III kadencji 2024 – 2028; 

1. Zgłoszenia kandydatów do Rady Seniorów Miasta Pruszcz Gdański na okres III kadencji 2024 – 2028 należy składać w okresie od 23 września 2024 r. do 7 października 2024 r. 
2. Członkiem Rady Seniorów może zostać osoba zamieszkała na terenie miasta Pruszcza Gdańskiego, która ukończyła 60 lat, wyróżniająca się działalnością na rzecz środowiska osób starszych. 
3. Członkowie Rady Seniorów wybierani są spośród: 
1) przedstawicieli osób starszych, którzy uzyskali poparcie co najmniej 
25 mieszkańców powyżej 60 roku życia; osoba starsza posiadająca miejsce zamieszkania na terenie miasta Pruszcz Gdański może udzielić poparcia nie więcej niż jednemu kandydatowi do Rady Seniorów; poparcie jest udzielane poprzez złożenie podpisu pod formularzem zgłoszeniowym kandydata do Rady Seniorów, 
2) przedstawicieli podmiotów działających na rzecz osób starszych, w szczególności przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów prowadzących uniwersytety trzeciego wieku, którzy zostali asygnowani przez ww. podmioty. 
4. Zgłoszenia kandydatów do Rady Seniorów Miasta Pruszcz Gdański dla przedstawiciela osób starszych dokonuje się na formularzu zgłoszeniowym, którego wzór dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Pruszcz Gdański oraz w Biurze Rady Miasta (pokój Nr 11) lub u Sekretarza Miasta (pokój nr 24). Do zgłoszenia należy dołączyć listę poparcia co najmniej 25 mieszkańców powyżej 60 roku życia. Każda osoba starsza posiadająca miejsce zamieszkania na terenie miasta Pruszcza Gdańskiego może udzielić poparcia nie więcej niż jednemu kandydatowi do Rady Seniorów; poparcie jest udzielane poprzez złożenie podpisu pod formularzem zgłoszeniowym kandydata do Rady Seniorów. 
5. Zgłoszenia kandydatów do Rady Seniorów Miasta Pruszcz Gdański przez podmioty działające na rzecz osób starszych, w szczególności organizacje pozarządowe oraz podmioty prowadzące uniwersytety trzeciego wieku, dokonuje się na formularzu zgłoszeniowym, którego wzór dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w Biurze Rady Miasta (pokój Nr 11) lub u Sekretarza Miasta (pokój nr 24). Do zgłoszenia należy dołączyć kopię aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego i uchwałę podjętą przez organ statutowy danej organizacji/podmiotu asygnującego daną osobę jako kandydata do Rady Seniorów Miasta Pruszcz Gdański oraz oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na kandydowanie. 
6. Zgłoszenia kandydatów do Rady Seniorów Miasta Pruszcz Gdański dokonuje się na formularzach zgłoszeniowych, ustalonych zarządzeniem Nr 195/2024 Burmistrza Pruszcza Gdańskiego z dnia 23 września 2024 r., które należy składać w okresie od 23 września 2024 r. do 7 października 2024 r., bezpośrednio w Sekretariacie Urzędu 
Miasta Pruszcz Gdański lub wysyłać pocztą na adres Urzędu Miasta w Pruszczu Gdańskim, ul. Grunwaldzka 20, 83 – 000 Pruszcz Gdański. 
7. W przypadku zgłoszenia korespondencyjnego o przyjęciu zgłoszenia kandydata decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Pruszcz Gdański. 
8. Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie nie podlegają rozpatrzeniu.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 
 58 775 99 38 – Sekretarz Miasta (pokój nr 24). 

Załączniki

Powiadom znajomego